NZT - straipsniai :NŽT kasmet gerina asmenų aptarnavimo kokybę

 

English

 Pradžia
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 11819009
Šiandien apsilankė: 6723
Dabar naršo: 200
Aktualijos
2019-04-10
NŽT kasmet gerina asmenų aptarnavimo kokybę
Nacionalinėje žemės tarnyboje (NŽT) išanalizavus 2018 metų slapto kliento tyrimo duomenis paaiškėjo, kad asmenų aptarnavimo kokybė įvertinta 8,1 balo aukščiau nei ankstesniais metais ir praeitais metais siekė 86,9 balo. Į NŽT besikreipiančių asmenų nuomonės stebėsena rodo, kad aptarnavimo kokybę teigiamai vertina 96 proc. piliečių.

Siekdama objektyviai įvertinti ir gerinti į NŽT besikreipiančių asmenų aptarnavimo kokybę, 2018 metais NŽT atliko slapto kliento tyrimą. Tyrimo metu slaptasis klientas apsilankė visuose penkiasdešimtyje NŽT teritorinių skyrių ir centriniame padalinyje Vilniuje, Gedimino pr. 19, atliko 153 skambučius telefonu, išsiuntė 50 elektroninių laiškų į oficialias NŽT teritorinių skyrių elektroninio pašto dėžutes.

Vizitų metu aptarnavimo kokybė buvo įvertinta 85 balais, t. y. 0,2 balo daugiau nei 2017 metais. Pažymėtina, kad geriausiai vertinamas aptarnaujančių darbuotojų mandagumas – 98,04 balo, 98 proc. aptarnavimo atvejų metu buvo paaiškinta, kokius dokumentus reikia pateikti norint gauti tam tikrą NŽT teikiamą administracinę paslaugą.

Asmenų aptarnavimo kokybė, vykdant slapto kliento skambučius, įvertinta 95,10 balo, t. y. 23,9 balo daugiau nei 2017 m. Pažymėtina, kad 42 NŽT teritorinių skyrių iš 50 aptarnavimo telefonu kokybė buvo įvertinta labai gerai, t. y. siekė 90 ar daugiau balų.

Asmenų aptarnavimo kokybė, teikiant informaciją elektroniniu paštu, įvertinta 80,6 balo. Bendras slaptojo kliento tyrimo asmenų aptarnavimo kokybės įvertinimas 2018 m., įvykdžius vizitus, atlikus skambučius ir įvertinus susirašinėjimą elektroniniu paštu, – 86,9 balo, t. y. 8,1 balo aukštesnis nei 2017 m. Slaptojo kliento tyrimai leidžia atskleisti stipriąsias ir silpnąsias aptarnavimo NŽT puses, padeda nustatyti tobulintinas asmenų aptarnavimo sritis.

Siekiant laiku nustatyti galimus veiklos trūkumus ir teikti asmenų poreikius atitinkančias aptarnavimo ir administravimo paslaugas, NŽT nuolat vykdoma ir asmenų nuomonės apie NŽT bei jos teikiamas paslaugas stebėsena, kai analizuojamos aptarnautų piliečių užpildytos anketos.

2018 metais atliktos apklausos duomenimis, 94,50 proc. apklaustųjų nurodė iš NŽT darbuotojų gavę aiškią ir išsamią informaciją, 97,05 proc. pažymėjo, kad NŽT darbuotojai yra mandagūs ir paslaugūs. NŽT darbuotojų pasiekiamumą (atvykus, telefonu, elektroniniu paštu) teigiamai įvertino 92,92 proc. (5 proc. geriau nei 2017 m.) apklaustųjų.

2018 m. NŽT centriniame padalinyje Vilniuje ir teritoriniuose padaliniuose visoje Lietuvoje iš viso buvo pateiktos 1 963 asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketos (643 anketomis daugiau nei 2017 m.).

Į NŽT besikreipiantys asmenys išsakyti savo nuomonę dėl aptarnavimo kokybės ir teikti pasiūlymus dėl jos gerinimo gali užpildydami anonimines asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketas, kurios pateikiamos asmenų aptarnavimo vietose ir interneto svetainėje www.nzt.lt. 
 
Dalintis
 
Spausdinimo versija  Spausdinimo versija

  
     
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Kodas 188704927
 Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius. Tel. 8 706 86666, faks. 8 706 86949, el. paštas nzt@nzt.lt
Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Kontaktai | Svetainės struktūra | Lankytojo atmintinė
Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems.