NZT - Pakaitinių valstybės tarnautojų atrankos

 

English

 Pradžia
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 26945919
Šiandien apsilankė: 3053
Dabar naršo: 187
Pakaitinių valstybės tarnautojų atrankos

Pakaitinių karjeros valstybės tarnautojų atranką Vyriausybės nustatyta tvarka organizuoja atranką paskelbusios valstybės ar savivaldybių institucijos ar įstaigos.

Pretendentai įstaigai, organizuojančiai atranką, per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (toliau  – VATIS) pateikia:

  1. prašymą;
  2. VATIS nurodytos formos gyvenimo aprašymą;
  3. užpildytą Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaracijos formą;
  4. užpildytą Asmens, priimamo į valstybės tarnautojo pareigas , klausimyną;
  5. diplomo kopiją;
  6. įstaigos, organizuojančios atranką, prašymu – darbo patirtį įrodančio dokumento kopiją, kvalifikaciją įrodančio dokumento kopiją, dokumento, įrodančio teisę valdyti motorines transporto priemones, kopiją, jei turi – dokumento, įrodančio užsienio kalbos mokėjimo lygį, kopiją.
  7.  viešųjų ir privačių interesų deklaraciją (pretendento į valstybės tarnautojo pareigas).

Pretendentų pateikti dokumentai dalyvauti atrankoje priimami 5 darbo dienas nuo atrankos paskelbimo Valstybės tarnybos departamento interneto svetainėje dienos.

Iškilus klausimų dėl pakaitinių valstybės tarnautojų atrankų, prašome kreiptis į Personalo skyriaus vyriausiąją specialistę Reginą Morkūnienę, tel. Nr. 8 706 85 020, el. paštas: [email protected].

Skelbimo data
Pareigybės pavadinimas
Skelbimo
 nr.
Rekomenduojamų
teisės aktų sąrašas
Dokumentai teikiami iki
 2022-06-17 ŠALČININKŲ SKYRIAUS vyriausiasis specialistas 10954           2022-06-27

 


Paskutinis atnaujinimas: 2022-06-28 18:31:55

    
 
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Kodas 188704927
 Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius. Tel. 8 706 86 666, el. paštas [email protected]
Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Kontaktai | Svetainės struktūra 
Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems.