NZT - straipsniai :Marijampolės savivaldybėje pristatyta planuojama žemės valdymo reforma

 

English

 Pradžia
Lankytojų statistika
Iš viso apsilankė: 26946005
Šiandien apsilankė: 3139
Dabar naršo: 138
Naujienos
2022-06-06
Marijampolės savivaldybėje pristatyta planuojama žemės valdymo reforma

Birželio 6 d. Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) laikinasis vadovas Saulius Mocevičius dalyvavo Seimo Kaimo reikalų komiteto išvažiuojamajame posėdyje Marijampolės r. savivaldybėje.

Posėdyje buvo pristatyti Aplinkos ministerijos parengti teisės aktų projektai, kuriais siūloma pradėti valstybinės žemės valdymo ir naudojimo reformą.

Reforma siekiama NŽT pavaldumą perduoti Aplinkos ministerijai, dalį NŽT funkcijų perduoti Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai prie Aplinkos ministerijos bei naujai kuriamai (pertvarkant esamas) valstybės įmonei Žemės ūkio duomenų centrui (ŽŪDC), o 103 Lietuvos miestuose valstybinės žemės valdymą patikėjimo teise perduoti 60 savivaldybių.

S. Mocevičius pabrėžė, kad siekiant efektyvaus savivaldos savarankiškumo didinimo žemės valdyme, būtina ne skubota kardinali viso žemėtvarkos sektoriaus pertvarka, o išsamus ir nuoseklus esamų teisės aktais reglamentuotų procedūrų peržiūrėjimas, įvertinimas ir visų perteklinių procedūrų atsisakymas.

NŽT vertinimu, pritarus šiuo metu Seimui pateiktiems teisės aktų projektams, kuriuose yra daug spragų, neįvertinta daug labai svarbių aspektų, deklaruojami žemės administravimo reformos tikslai nebus pasiekti – padidės administracinė našta tiek valstybės, tiek savivaldos lygmeniu, gyventojams ir verslui bus sunkiau gauti paslaugas, neproporcingai pailgės daugelis procedūrų ir pan.

 

 
Spausdinimo versija  Spausdinimo versija

    
 
Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos. Kodas 188704927
 Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius. Tel. 8 706 86 666, el. paštas [email protected]
Biudžetinė įstaiga, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
Kontaktai | Svetainės struktūra 
Pagrindinė svetainės versija pritaikyta naudotis neįgaliesiems.